maandag 5 december 2011

"Sweet" 60

dinsdag 22 november
Het begon vannacht om klokslag 12 uur. Mijn eerste cadeau van Gerard. Een klein weekje Valencia.
Na een luxe ontbijt op bed staat er een "tour d'histoire" op het programma. Dit wordt een rit langs alle tien (want één is er inmiddels afgebroken) van de elf  huizen waar ik in 60 jaar heb gewoond. (Weergave niet chronologisch)
 
Allerlei herinneringen komen hierbij naar boven borrelen.

Zelfs ons huidige huisnummer en de auto zijn aangepast.
's Avonds komen Ferry en Hugo eten en krijg ik alvast een klein cadeautje in Spaanse stijl als voorproefje op Valencia en zaterdag wanneer het "feest" is.

zaterdag 26 november
Broer Aad was al er vroeg, want schoonzus Lenie en nicht Heleen gingen samen naar een matineevoorstelling van  "Wicked". Tegen een uur of half negen was de visite compleet.
Het werd een heel gezellige avond met als hoogtepunt het cadeau van Ferry, Michèle en Hugo, waarvoor ik eerst allerlei keuzes moest maken uit stellingen alvorens het echte cadeau bekend werd.
Het bleek uiteindelijk een weekeindje weg te zijn met z'n viertjes. Ik heb aan hen de keus gelaten of het Winterberg of Luxemburg wordt.
Maar leuk gaat het zeker worden, wat ze ook besluiten.

dinsdag 29 november
Vandaag vertrekken we naar Valencia.

Geen opmerkingen: