vrijdag 14 maart 2014

Mistig Balijbos

vrijdag 14 maart
Om zes uur, als Gerard de deur uitgaat is het behoorlijk mistig. Nog een beetje vroeg om al op op pad te gaan voor mij. Om 8 uur is het nog steeds mistig en het ziet er naar uit dat dat nog wel even zo blijft.
Als ik gegeten, gedoucht en camera gepakt heb ga ik naar Zoetermeer.
In het Balijbos zijn een paar heel leuke plekken om te fotograferen. Eerder was ik hier al in de herfst en winter, met sneeuw. Nu dus met mist.
Het is een heel kleine wereld en het gemaal zie ik pas als ik vlak bij ben. Het is heel stil met af en toe een fietser of jogger die ineens uit de mist tevoorschijn komen. De spinnenwebben lijken wel mooie kralenkettingen met de druppels gekleefd aan de draden.
De schapen kijken me wat schaapachtig aan, als ik een foto van hen maak.
Als ik terug loop ga ik nog even langs de vijver waar iemand staat te vissen op de brug.
Hij heeft nog niets gevangen maar volgens hem zitten er behoorlijk grote exemplaren in de vijver.

Geen opmerkingen: