woensdag 8 juni 2011

Back to the West (eindconclusie)

We zijn al weer een paar dagen thuis en het hele verhaal is klaar.
Allerlei weersomstandigheden hebben we gehad, van regen tot sneeuw en hagel maar ook warmte en zon.
De route die we hebben gereden.
Heel wat miles zijn er afgelegd met diverse voertuigen,

waarvan de RV voor ons een nieuwe ervaring was en ik er nog niet zeker van ben of dit voor herhaling vatbaar is. Het is lekker om je huis bij je te hebben maar ik mis toch wel iedere dag mijn opgemaakte bed en verse badlakens. Het blijft toch een beetje kamperen.
Dat we dit keer met z'n vieren waren, was voor ons allen even aanpassen en voor Aad en Fredda een heel andere manier van reizen dan ze gewend zijn. Vooral het uit de koffer leven is iets wat zij niet gewend zijn en wat zij waarschijnlijk ook niet snel meer zullen doen.
Al met al hebben we het heel leuk gehad en veel gelachen. Ik ben dan ook nog steeds blij met mijn buren.

Wat ons het meest is opgevallen? Dat in elk motel/hotel/campsite een douchekraan is met een afwijkende gebruiksaanwijzing.

2 opmerkingen:

elisabeth zei

Hoi José,
Van het begin tot het eind meegenoten vooral door de foto's en het leuke is dat we op veel plaatsen ook zijn geweest.
Groetjes Els

Hans Swets zei

Hallo Jose,
Ik zit in de Safeway videos te uploaden, duurt lang.
Nou het hele verslag gelezen. Proficiat!
see ya!
Hans