vrijdag 14 juni 2019

3 Musea Den Haag

vrijdag 14 juni
Voordat de diverse exposities ten einde lopen moet ik toch echt nu een bezoekje brengen.
Als eerste naar het Museon waar de foto's hangen van "The Art of Wildlife Photography"
Vervolgens naar het Gemeente Museum voor de expositie van Erwin Olaf.
Er zijn duidelijk meer mensen die tot het laatste moment hebben gewacht want het is nog redelijk druk. Er zijn blijkbaar veel liefhebbers van zijn veelal confronterende fotografie.
Dit gaat mij toch echt te ver. Dit kan echt niet. 
Witte sokken in sandalen. ;-)
Voor ik verder ga eerst maar wat eten, kan ik gelijk even uitrusten.
De volgende expositie is ook van Erwin Olaf, maar dan met wat meer uitgesproken afbeeldingen, die hangen in het Fotomuseum.
Als ik eindelijk alles gezien heb, en nog wat stukken van  andere kunstenaars, loop ik weer richting tram.
Het is inmiddels lekker zonnig en warm geworden en de terrassen in Den Haag zitten ook aardig vol.
Als ik thuiskom ben ik behoorlijk moe, niet vreemd eigenlijk, het is de laatste tijd niet vaak voorgekomen dat ik de hele middag aan de wandel ben. Ik heb wel een wijntje verdiend.

Geen opmerkingen: