dinsdag 12 juni 2018

Het komt weer goed.

dinsdag 12 juni
Na (hopelijk) een laatste bezoek aan het ziekenhuis kom ik opgelucht weer thuis.
Het gips is er af en de botontkalking is op een normaal niveau voor mensen van mijn leeftijd. Het is inmiddels twee maanden geleden dat ik mijn enkel op twee plaatsen heb gebroken. De operatie is geslaagd en na nog eens zes weken gips, veel pijnstillers, slapeloze nachten, strompelen met krukken en injecties om trombose tegen gaan, is het nu een kwestie van veel oefenen en op mijn voet durven staan.
Dit zal nog wel even duren want als ik nu mijn voet op de grond neerzet, blijven mijn tenen nog 'zweven' boven de grond en het draaien van mijn enkel is ook nog pijnlijk.
Iedere dag oefenen zodat ik snel weer zelfstandig, zonder hulp(middelen) weer op pad kan.
Wish me luck.

1 opmerking:

Cheryl Garcia zei

Yes, we wish you luck in recovering fully. We send warm thoughts for your continued good health, thank you for letting us know you are healing.