maandag 2 oktober 2017

Visite uit Overijssel.

vrijdag 29 september 
Dit weekend zijn mijn nicht en haar man op visite. De reden hiervoor is o.a. een reünie van onze lagere school die 90 jaar bestaat.
We hebben er beiden op school gezeten en ook nog eens gelijktijdig, alhoewel ik wel een aantal klassen hoger zat. (we schelen ± 2½ jaar)
Vrijdagmiddag nemen we een kijkje in de lokalen en bekijken oude schoolfoto's. Helaas ontmoeten we niemand van onze lichting.
Vanavond lekker eten bij Toros Santiago op de Markt in  Delft.

zaterdag 30 september
Gerard gaat tennissen en wij gaan Delft in om lekker te winkelen. Drinken koffie en struinen de marktkraampjes af. Zij zijn hier veel meer bedreven in dan ik want ik ben aan het eind van de middag bekaf. Ondanks mijn vermoeide en zere benen heb ik het enorm naar mijn zin gehad.

zondag 1 oktober
Vandaag weer op pad maar nu met z'n vieren. We gaan naar Hoek van Holland om fort 1881 te bezoeken.
Tussendoor gaan we wat eten  bij het Vispaleis.
Daarna naar het Atlantikwall-museum.
We lopen nog een stuk over de uitgestrekte pier tot ik het voor gezien houd want mijn benen willen, na het vele slenteren van gisteren en vandaag, echt niet meer.
Thuis drinken we nog een kop koffie en dan gaan Elly en Rinus weer richting het oosten.
Het was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar, maar dan niet met zo'n lange tussentijd als er nu tussen zat.

1 opmerking:

Grebylle zei

Jouw foto’s zijn mooier dan het Fort 1881 in het echt......
Duurt niet zo lang dit keer....
Zeker weten😘